tirsdag den 30. april 2013

En sang for Martin


Min gode, gamle ven Martin (som nogen måske kender lidt til) er en sjov een. Jeg har kendt ham i snart 12 år og i den tid, har han virkelig forandret sig. (Det har jeg så også, men det er måske/måske ikke en anden snak).
For kort tid siden var han ude at fortælle om nogle meget personlige ting og om hvordan han opfatter sammenhængen mellem alt og alle på Jorden og i Universet. Jeg kunne desværre ikke deltage den dag, men forleden var der så en venlig person, der havde lagt det hele ud på YouTube, så nu kan vi alle få glæde af det.
Personligt synes jeg, det er helt vildt spændende og interessant. Martin er en fremragende foredragsholder, så man keder sig ikke - selvom det er godt 2 timers lyttetid.

Hvis man interesserer sig for sammenhæng, historie, fysik, spiritualitet, virkelighed og i dén dur, så lyt med.

Ovenstående link er til første del. Der findes også en to'er.

Martin har også lavet "Tv fra en anden Planet" (fork. TV FAP), som også ligger på YouTube. Desuden har han startet en ny uddannelse op, Sansetræner, som snart går igang med at 'indrulle' de første elever.

Han er go' nok, ham Martin. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar