torsdag den 27. juni 2013

Dyttenborg Knurrepark

For ... ja, en god måneds tid siden, tog mine forældre undertegnede + børn med til Lolland. Lørdag skulle jeg gense Knuthenborg (efter godt 25 år(!), vil jeg tro) og søndag var det Fætter Bobby's fødselsdag.

Det var sådan en dejlig dag i safariparken! Man skal jo ha' en HEL dag - for ikke nok med de fantastiske områder med lækre dyr, så har de lavet Danmark største naturlegeplads, inkl. vand-legeplads! Så fedt et sted! Saxe var ellevild og siden solen bragede ned over os, fik han selvfølgelig lov til at løbe ind og lege med vand. Først med lidt tøj på, for det var kun 'støvregn', der kom ud af de fleste vanddyser. Men efter 5 min. ku' jeg godt kalde ham tilbage og flå resten af tøjet af ham.






Og dagen efter skulle vi, som sagt, til 6 års fødselsdag. Det er sjældent, at fætrene får set hinanden, men NÅR de så gør, hygger de sig SÅ godt sammen!
Og sig mig, hvor blev tiden lige af??

Rip, Rap og Rup anno 2008

Rap, Rip og Rup anno 2013

Ingen kommentarer:

Send en kommentar